بهترین بازی های اندروید و آیفون مهر 1396

بهترین بازی های اندروید و آیفون مهر 1396

بهترین بازی های اندروید و آیفون مهر 1396

بهترین بازی های اندروید و آیفون مهر 1396

در اولین هفته مهر ماه،‌ در کنار بازی فوتبال Football Strike، چند بازی نقش‌آفرینی و استراتژی اندروید و iOS را معرفی خواهیم کرد.

در اولین هفته از فصل پاییز و ماه مهر، بازی‌های اندروید و آیفون متنوعی را در زومجی معرفی کردیم؛ از بازی‌هایی در سبک‌های مختلف شامل نقش‌آفرینی و استراتژی گرفته تا بازی فوتبال و در این مطلب مروری بر پنج مورد از این بازی‌ها خواهیم داشت. در این مطلب سراغ بازی اندروید و آیفون Football Strike خواهیم رفت که محصول مینی‌کلیپ و یک تجربه رقابتی عالی است. سپس نگاهی به بازی Design Home خواهیم انداخت که در آن باید اقدام به طراحی فضای داخلی منازل کنید. یک بازی نقش آفرینی، یک بازی استراتژی و یک بازی ماجراجویی هم دیگر آثاری هستند که در این لیست با آن‌ها بیش‌تر آشنا خواهید شد.

زومجی همچنین به صورت روزانه معرفی‌های متنوعی را برای علاقمندان منتشر می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به این معرفی‌ها بیندازید و در صورت علاقه، به لینک دانلود بازی اندروید و iOS مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، بخش موبایل زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید آخر هفته را با بازی‌های موبایل بگذرانید، شما همچنین می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته بیندازید.

بازی Football Strike


استودیوی مینی کلیپ، با ساخت بازی‌های آنلاین و رقابتی با محوریت ورزش‌هایی چون بیلیارد، بسکتبال و تیراندازی مشهور است و جدید‌ترین محصول این شرکت، یک بازی فوتبال با نام Football Strike مخصوص اندروید و آیفون است که اخیرا منتشر شده و استقبال خیلی خوب کاربران را هم در پی داشته است. Football Strike به جای اینکه یک شبیه‌ساز کامل از فوتبال باشد، روی ارائه یک تجربه چندنفره از زدن ضربات آزاد تمرکز کرده است. بازی چند حالت مختلف دارد؛ یکی حالت Shooting Race که در آن باید همراه با بازیکنی دیگر به اهدافی که داخل دروازه ظاهر می‌شوند، شوت بزنید و در نهایت بازیکنی که در یک زمان مشخص بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده است. حالت بعدی بازی Free Kicks است که در آن باید پنج بار به سمت دروازه رقیب ضربه بزنید و پنج بار هم در نقش دروازه‌بان سعی کنید ضربه‌های وی را مهار کنید. در این حالت هم بازیکنی که در نهایت از پنج ضربه بیش‌ترین تعداد گل را به ثمر رسانده باشد، برنده است. حالت بعدی بازی هم Career است که در آن باید مراحل مختلفی را در کشور‌های متفاوت پشت سر بگذارید. قابلیت شخصی‌سازی بازیکن با آیتم‌های متنوع و زیاد، جلوه‌های صوتی و بصری خوب و تجربه رقابتی جذاب، مواردی هستند که Football Strike را به بازی سرگرم‌کننده‌ای تبدیل کرده‌اند.

 

 

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Strike

 


نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24673